Toote valimine ja lisamine ostukorvi
Valige välja Teile meeldivad tooted ja lisage need korvi. Et saada valitud valgustist õiget ettekujutust, pöörake tähelepanu selle juures toodud andmetele: mõõtmed, kirjeldus, tehnilised andmed ja muu vajaminev info. Mõnede toodete juurde pakutakse kaasnevaid tooteid.
Iga valgusti valimisel näidatakse automaatselt selle hinda.
Valitud toodete kohta saate ülevaate, kui klõpsate nupule „Korv“.
Ostu vormistamine
Ostu vormistamisel on Teil võimalik valida kauba kättesaamiseks eelistatud transpordiviis. Saatekulud sõltuvad tellitud toote mõõtmetest ja kaalust.
Tellitud valgustid on Teil võimalik ka kätte saada meie kaupluses Valgusmaailm, Lastekodu 18, Tallinnas.
Ostutehing on Teil võimalik sooritada registreerimata (külalisena) või registreeritult.
Täitke registreerumisel kõik märgitud väljad õigesti ja valige Teile sobiv kasutajanimi. Kontrollige kindlasti üle, kas aadress ja kontaktandmed said õigesti sisestatud, muidu võivad tekkida probleemid toodete õigeaegse kohaletoimetamisega.
Tellimuse vormistamisel saate valida kahe makseviisi vahel:
- SEB ja Swed pangalinki kaudu on võimalik tasuda kauba eest otse
- võite maksta ettemaksuarve alusel, kirjutage meili aadressile info@valgusmaailm.ee, kui oleme tellimuse kätte saanud, saadame Teile tellitud toote ettemaksuarve pdf-formaadis.
Kui olete tasumise teinud internetipanga vahendusel, siis kasutage peale õnnestunud tasumist kindlasti pangast väljumiseks nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”
Tarneaega hakatakse arvestama alates tellimuse eest makstud summa laekumisest meie kontole.
Tarneaeg, garantii ja tingimused
Iga konkreetse toote juures on toodud tarneaeg. Tarneajad on toodud maksimaalse arvestusega – enamusel juhtudel jõuab tellitud kaup kohale kiiremini.Kui olete ühte ostukorvi valinud erinevate tarneaegadega tooted, siis jõuavad tellitud valgustid selle perioodi jooksul, mis Teie ostukorvis on kõige pikema tarneajaga. Kui aga soovite siiski tellimust kätte saada osade kaupa, siis palun võtke kindlasti ühendust meiega.
Kauba toimetamiseks Teieni kasutame erinevaid transpordivõimalusi.Peamiselt kasutame oma transporti ning Smartposti, Omniva ja vajadusel Cargobusi.
Tellitud valgusti on võimalik kätte saada ka meie kaupluses, Lastekodu 18, Tallinn.
Valgustite vastuvõtmisel kontrollige kindlasti nende seisukorda. Kui toode on saanud mingil põhjusel transpordi käigus kannatada või riknenud, fikseerige see kulleri juuresolekul ning teavitada meid esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel. Võimalusel palume riknenud kaupa pildistada. Hilisemaid pretensioone toote väliste defektide osas on meil väga keeruline rahuldada.
Kõigile toodetele kehtib garantii 2 aastat. Garantiikinnituseks on väljastatud arve.
Garantii ei kehti valgusallikatele.
Valgusmaailm jätab endale õiguse loobuda tellitud või ostetud kaupade müügist juhtudel, kui antud kaupa ei ole tootja laos või kaup rohkem ei toodeta. Sellest teavitab Valgusmaailm 10 päeva jooksul.
Kauba tagastamine E-poes
Kui leiate ostetud tootel defekti, siis võimalik asendada toote tasuta.
Kui toode Teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil võimalus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist, juhul kui kaup oli ostetud E-poes. Valgusti peab olema kahjustamata ja originaalpakendis. Tagastame raha täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui oleme valgustid meie kaupluses vastu võtnud. Toote tagastamisel kompenseeritakse Teile toote eest tasutud summa miinus kaupasaatekulud. Õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul kehtib ainult füüsilise isikule, kui e-poest ostab kaupa juriidiline isik, siis sellesele tehingule ei kehti käesolevamad tingimused. Kõik tagastamise saatekulud maksab ostja ise.
Kontakt
Kõigi küsimuste korral pöörduge meie infotelefonile: +372 6376684 (tööpäeviti 11,00-18,00), või meiliaadressile: info@valgusmaailm.ee